Friluftsfrämjandet - Skicart gruppen

Jag har ju tidigare nämnt vilka fantastiska vänner vi har! Nu har min vän Evelina gått en utbildning i Biski och ville testa åka med Aaron!
Ord kan inte beskriva hur tacksam och glad jag är!
 
Så Aaron, 3 år har åkt skidor i Kungsberget!! Det är inte alla treåringar som får möjligheten att testa på detta!! Det är så stort för mig, och tänk Kim som åkte skidor varje lediga dag när han var yngre. För Kim är detta en dröm, åka skidor med sin son. 
 
Aaron älskade det!! Vi hade ingen aning om att detta ens fanns så nära! Vi hade precis hört om detta i podden funkisfarsorna och bara några dagar senare skriver Evelina att hon har gjort utbildningen och att hon har kollat upp om hon får åka med Aaron!! Att ha en nära vän som jobbar som personlig assistens är sån lyx! Hon har sån koll på så mycket och har lärt mig massor! 
 
 
Hur nöjd?
Alltså titta på honom!! Hur go?! 
 
 
 
 
| #intesåkonstigt, Jouberts syndrom, Joubertssyndrom, aaronkociach, biski, dreamteam, funkisfamilj, funkismamma, kungsberget, ournormal | |
Upp