Rare disease day 2021

Sista februari är det sällsynta diagnosers dag!! 
 
 
 
Detta år upplevde jag att fler hade fått nys om denna dag då det var betydligt många fler som uppmärksammade dagen på sina sociala medier, vilket jag bli SÅ glad över!
 
Här så uppmärksammades dagen extra speciellt då vår vän, som jobbar som coach tillägna ett crossfit pass på The Box i Sandviken dagen till ära, och inte bara dagen till ära utan även för vår sällsynta kille!!! Så stort och så fint!! 
 
17-12-27
hans födelsedag.  
 
Åter igen! Tack 💖
 
 
 
Jag höll nästan på att glömma! 
AARON HAR BÖRJAT KRYPA!!!!!!
På alla hjärtans dag! Jag grät och grät och grät till jag fick ont i huvudet (Jag får aldrig ont i huvdet)
Det händer inte dagligen (och det är få kryptag), men jag skulle säga var tredje dag.. 
Det är så fantastiskt! Jag kan närstan inte förstå att det är sant! Han kryper! 😭
 
 
Vi har varit till Sundsvall och träffat en Leg. fysioterapeut, som efter 10 år på habiliteringen startat eget med fukos på träning! Så vi packa in oss i bilen och åkte upp. Nu känner jag bara, varför åkte vi inte tidigare? Vi kommer absolut fortsätta träffa henne! Ni som är intresserade kan hitta henne på @aktivmotorik på instagram
Nu har vi några nya övningar som vi nöter på och Aaron är super duktig!
 
 
 
Vad mer har hänt? Aaron har fått låna en talapparat, en ipad med appen snap core first!
och vi har även fått appen fotokalender så nu tar han med denna ipad till förskolan. 
Aaron (och vi) tycker det är så roligt att kolla på bilderna från dagen tillsammans, och så tar vi bilder på vad som händer här hemma så Aaron kan berätta vad han gjort hemma för kompisarna på förskolan! 
 
| |
Upp